Indkaldelse generalforsamling Reersø Pumpelag lørdag 15. August 2026 kl.10 på Reersø Kro 

Dagsorden:

1. Valg af dirigent

2. Valg af stemmetællere

3. Formandens beretning (2025)

4. Godkendelse af regnskab

5.Godkendelse af budget

6. Indkomne forslag

7. Valg af 2 bestyrelsesmedlemmer samt 1 suppleant for landbrugsarealerne

8. Valg af formand (bestyrelsens medlemmer)

9. Eventuelt

Forslag skal skal sendes til formanden senest 4 uger inden generalforsamlingen og vil blive offentliggjort på lagets hjemmeside sammen med regnskab 2 uger inden generalforsamlingen

Mvh

Bestyrelsen

Reersø Pumpelag